wtorek, 22 grudnia 2015

Witaj Czytelniku!



          Witam Cię drogi czytelniku! Widzę, że albo zabłądziłeś w internecie, albo celowo trafiłeś na mojego bloga. Jeżeli to pierwsze, to może zostaniesz na dłużej. Jeżeli to druga opcja, to bardzo mi miło.
            Na pewno chcesz wiedzieć o czym będzie mój blog. Powiem tyle, że co jakiś czas będą pojawiały się tutaj różne opowiadania. Jak często? To będzie zależało od mojego wolnego czasu oraz od Ciebie. Dlaczego od Ciebie? Ważne jest to, aby blog miło się czytało, dlatego to Wy będziecie decydować co i kiedy będzie się pojawiać. Chciałabym, abyście razem ze mną tworzyli tego bloga i podrzucali mi pomysły na kolejne opowiadania.
           Bardzo Ci dziękuję za przeczytanie tego jakże krótkiego wstępu. Jeżeli już masz jakąś propozycję na opowiadanie, to proszę... podrzuć mi ją. Postaram się ją wykorzystać. Ja już nie będę przynudzać. Dziękuję za przeczytanie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz